Im back.!

Oj vad tiden går fort, såg nu att det är ganska exakt 1 år sedan som jag bloggade sist.!
Detta året har vart händelserikt, vart ska man jag börja.?!

Sist jag skrev skulle jag ju kolla på en lägenhet, fick den tyvärr inte.
Men nu flyttar vi om 1 månad till en större lägenhet och det ska bli så skönt!
Thilo ska äntligen få ett eget rum, börjar bli lite ont om plats här hemma när han har sjukt mycket saker.!

Är tillbaka på mitt underbar jobb igen, enormt kul att få vara en i gänget igen.
Känns skönt att få vara tillbaka i det sociala livet och inte bara vara mamma, då menar ja inget negativt med att vara mamma för det är det bästa som finns men vet nu att det är nyttigt för både mig och Thilo att vara ifrån varandra lite.
Innan trodde jag ju inte jag skulle klara mig utan honom en hel dag.!
Tillbaka till jobb biten : Va på mässa förra helgen och om det va roligt?
Underbart att få träffa alla leverantörer, stämningen och bara alla glad, trevliga människor och inte att glöma alla snygga bågar.!
Beställde 2 nya par till mig själv :)

Thilo är snart 1½ år, tiden bara springer iväg, det går alldeles för fort.
Börjat på dagis och  trivs som fisken i vattnet, går, springer, pratar och är bara världens mest perfekta unge.!
Är så sjukt stolt över min son att det inte går att beskriva, han är mitt liv, mitt allt.!

Året som gått har vart både posetivt och negativt, hänt lite av varje.
Känner dock inte att jag behöver skriva av mig om allt negativt, det som varit har varit.
Nytt kapitel och ser framåt.!!

På måndag bär det av till Turkiet vilket ska bli så enormt skönt, sol bad och bara ha semester.!
Längtar så mycket nu men längtar även tills vi är hemma igen.
Då är det dejten med stort D som gäller ;)
Finns någon i mina tankar ganska ofta som jag inte kan släppa från det att jag såg honom första gången.
Den känslan är obeskrivlig, vet inte vad det är men han har bara just det där.!!!

Lite uppdaterad nu men återkommer med mer inom kort.

Take Care.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0