Jag blir så trött.!!!

Detta har verkligen inte vart min vecka.!!
I måndags åkte vi en sväng till backaplan för att försöka reklamera Thilos vagn då den inte alls känns speciellt säker att köra, hela handtaget är löst, sittsen ser ut att trilla av vilken sekund som helst..
Kan inte köra upp eller ner för en kant utan att de ser ut som om han ska flyga ur och ojämn mark, vem kom på den grejen??
Han ligger ju o studsar omkring där i..
Stackars barn, känner mig elak som låter honom ligga i den..
Väl inne på babyproffsen så visar jag vad det är jag inte är nöjd med och dom säger att den ska vara så.!!
Skojar ni??
Menar ni att mitt barn ska behöva ligga sådär?
Han vaknar ju varje gång de blir lite ojämt på marken för att de skakar så mycket..
Dom monterar ihop ewn helt ny vagn och den är exakt likadan och då erbjuder som mig att jag kan få en helt ny.
Men va ska jag med den till??
Blir inget med det, imorgon bär det av till backaplan igen för att köpa en helt ny vagn.
Nu ska han få en grön Brio Sing, en sådan vi tittade på från början.! *Jippi*

Är den fin eller är den fin?!!

I förrgår va hade vi vart hemma hos Sanne en stund när det är dax att gå hem kliver vi in i hissen och åker ner.
Jag tar upp mina nycklar som ligger i mjukliften, när dörrarna öppnas tappar jag ner nycklarna mella nhiss golvet och golvet på min vånning..!!!
Hur lyckas man??
Tur att Carro va hemma och hade mina extra nycklar..
Inte nog med det, dom tar 1200:- för att gå ner och hämta upp dom åt mig.!!
Då kan det vara.!

Nu har vi precis varit ute på en promenad med Carro.
Va tvungen att gå ut så prinsen kunde somna.
Han har inte alls sovit bra inatt, har haft lite ont i magen och vaknat varannan timme fram till klockan 6 då han inte kunde somna om igen.
Så ikväll kommer han forhoppningsvis somna gott, det kommer jag iaf.!!


Imorgon blir han 3 veckor.!!
Det är helt sjukt, det känns ju som om det va igår jag fick upp honom på bröstet.!!
Måste tiden gå så fort, jag får lite ångest över att han kommer bli stor..
Gud va jag kommer sakna denna lilla killen...
  
  

Du gör mig till världens lyckligaste Thilo.!!
Jag har verkligen fått det finaste man kan få.
Är så stolt över dig.
Älskar dig så enormt mitt hjärta.

Dax att ta tag i lite städning och matlagning nu när han sover.

Puss & Kram från oss


Kommentarer
Postat av: Limpilimp

Hmm, okej- wierd Fick du tillbaka pengarna för vagnen då?? Det är ju det minsta dom kan göra, inte fan kan man ha en vagn som skakar.!!



Hur kan dom ta så mycket för att hämta upp ett par nycklar??

Hoppas att det är et utrymme som ingen annan kan bryta sig in på bara, för då hamnar nycklarna i lite fel händer kanske..

2009-03-25 @ 17:44:52
Postat av: Sanne

Nu har mosters lille älsklings Thilo fått en lika fin å SÄKER vagn som lille "Nisse". :-) Å snart kan vi promenera ihop igen. Puss å kram från oss på sjukan

2009-03-28 @ 15:02:52
URL: http://ninna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0