*090305* Thilo Ernst Mathias

Det har gått lite mer än 2 veckor nu sen min lilla prins kom, men jag har inte riktigt prioriterat att sätta mig ner o skriva här.
Men nu ligger lillkillen o sover så gott brevid mig här i soffan, får passa på att skriva lite då..

Som sagt den 5-Mars-2009 tittade han ut..
3515 gram och 52 lång,efter 26 tim med verkar och en förlossning på 7 tim fick ja äntligen se honom..
Världens finaste kille, kan sitta i timmar o bara titta på honom, det är så svårt att förstå att han har legat i min mage.
Detta är MIN lilla pojk..!!!!
Är världens lyckligaste som fick en så underbar son.
Att bli mamma är verkligen de bästa som hänt mig, känslorna är så stora att det inte går att beskriva..

Tack till min underbara syster och kusin som va med min under förlossningen..
Hade aldrig klarat detta utan er.!!!!
Ni är guld värda.




 


Kommentarer
Postat av: Pappa limpan

Inget att tacka för, det var en självklarhet för oss båda att vara där med dig.!!



Du och lillpojken är värda allt det bästa.!

2009-03-21 @ 15:29:28
Postat av: Fröken Uferos

Åhh han är ju bara föööör underbar!! =)

Hoppas att Ni mår bra :)

2009-03-22 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0