*45* Den perfekta vännen...

Jag måste bara skriva lite om henne...
Hon är den som får mig att le även om jag är ledsen eller arg..
Det finns ingen som kan få mig att skratta så enormt mycket som hon kan.
Vi är egentligen inte speciellt lika på något sätt men ändå finns det nog inga som är mer lika än vi..
Jag skulle vilja säga att vi e oskiljaktiga.!!

Min älskade syster..!! 


Jag hoppas du vet och förstår hur mycket du betyder för mig..
Jag skulle inte vara den personen jag är om inte du fanns i mitt liv.
Vi fick frågan i förra veckan om vi inte blir osams ibland, de e ju ändå ganska vanligt med syskonbråk.
Men nej, vi har nog aldrig haft något jag skulle kalla ett bråk.
Självklart har vi olika åsikter o uppfattningar om saker som alla andra och kan bli irriterade och griniga på varandra men aldrig har det gått så långt att vi vart ovänner.
Har nog aldrig vart arg på dig i mer än 10 min kanske...

Har nu 45 dagar kvar på min graviditet och jag skulle aldrig klarat detta utan dig.!!
Du har funnits här hur ledsen, arg, sur glad jag har varit, enormt förstående är du.
Hormonerna har ju gjort att man blivigt lite konstig ;)
Har jag känt mig ensam så vet jag att du alltid funnits ett samtal iväg.
Att prata med dig och få höra dina posetiva meningar och tankar om allt jag vart orolig eller ledsen över har nog hjälpt mer än du kan tro..!!
Jag vet att du aldrig skulle svika mig framför allt inte nu när jag behöver dig som mest.
Du är inte mamma själv men har gett så mycket bra råd.
Hur kan du veta allt?
Hur som helst, du kommer bli en perfekt gudmor till mitt barn.!!

Vill bara säga ett stort TACK för att du finns.!!!
Önskar alla kunde ha en lika fin och öppen syster som jag har.
Finns nog ingen som bryr sig så mycket om andra som du..

Älskar dig .!!!!





 


Kommentarer
Postat av: Limpan

Nu börjar jag ju gråta, juh..!

Älskar dig otroligt mycket, det kommer jag alltid att göra.

Det är en självklarthet för mig att finnas där för dig oavsett vad som händer i våra liv.

Jag skulle inte heller vara den person jag är om inte du funnits vid min sida, jag tror vi påverkar varandra mer än vi förstår.



Du kommer bli världens bästa mamma och jag vet att Ernst kommer tycka detsamma.

2009-01-16 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0