*40* Stockholm till helgen..

Har vart en lugn dag på jobbet idag, vilket har vart mycket skönt..
Har vart sååå trött idag, ändå känns det som om jag sov riktigt skönt inatt...
Men men det har väl kanske inte bara med sömnen att göra. det börjar ju bli lite tungt nu..
Slutade 17.30 vilket va en överraskning, har ju inte riktigt koll på mitt nya schema känner jag..
Det blev raka vägen hem, fixa lite middag, ta en varm dusch och här ligger jag nu i soffan och har inte mycket för mig.
Orkar verkligen inte göra något annat för tillfället...
Känner att den lille får gärna komma ut snart, tiden går ju så fort men just nu hade det kunnat gå lite fortare.!!
Inte bara för att de börjar bli jobbigt att vänta, jag är ju så sjukt nyfiken på vad det är, hur h*n ser ut.!!
Finns det något tråkigare än att vänta??

I helgen är det dax för mässa igen..
Denna gången blir det i stockholm, ska bli enormt kul..
Hoppas på att jag hinner träffa min rumskompis från Milano, Carola..
Hade vart så kul att prata lite med henne, men schemat är fullbokat med leverantörer..
Vi kommer knappt hinna gå på toa känns det som...
Redan kl 11.00 på fredag har vi en bokning, sen rullar det på hela dagen....

Kommer bli helt tokig av att se alla nya snygga solglasögon.!!!
Har ju ett antal nu men de känns som att man inte kan ha för många.. ;)
Ska jag vara ärlig så beställde jag ett nytt par igår, ett par brun/beiga Esprit bågar..
Tror nog det blir ett par Marc Jacobs oxå, har hittat ett par som är sjukt snygga..!!!
Måste ja vara en snygg morsa.. hehehe

Imorgon är det dax att besöka barnmorskan igen.!!
Längtar tills jag får ställa mig på vågen och se hur mycket jag har gått upp i vikt.. Haha
Nä allvarligt, jag är gravid, jag får gå upp i vikt..!
Men när den lille e ute då ska dom extra kilona bort, har inte plats för dom..
Många långa promenader kommer det bli, eller hur Sanne?!!
Du har inget val, det är bara att följa med.. hehe


Har precis tittat på lite flygbiljetter till Cypern.!
Achilles ska ju döpas den 24 Maj, hade vart så kul att åka ner då..
Får se om jag kan hitta någon bra biljett för mig o bebis..
Kommer ju inte direkt bli miljonär när mammapenningen rulla in, men till Cypern måste jag ju nästan..
Saknar ju mina små änglar..
Önskar så att ni kunde vara här nu...
Reser du hade vart ett underbart stöd, du har ju vanan inne ;)

   
"Lånade bilden på Chill av dig! ;)
   *Saknar er*

Nä nu är det dax att gosa ner sig i sängen och ringa Limpan så hon kan prata mig till sömns ;)
Samma visa varje kväll..
Hoppas du inte tröttnar på mig, men så är det att vara syster till mig, det är din uppgift i livet.!!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: emmeli

Vi saknar dig med hjärtat !

Du måste komma hit så ska jag hålla lille Ernst när du blir lite solbränd ;)

Å om du nu har så många bågar kan jag väl få adoptera de där paret dolce du vet vilka ja menar:P

ska köpa massa bebi grejr så fort jag vet om ernst är han eller hon =)

pussar på dig !

2009-01-21 @ 12:32:12
URL: http://castlewood.blogg.se/
Postat av: Limpan..

Hahaha, ja jag antar att det är det som är min lott i livet.

Well, hittade du nån biljett då? Vill ju också åka, komma bort lite =P

2009-01-21 @ 13:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0