*39* Jag vill ha en Bumbo.!!!

Har gått och blivigt kär i en liten stol.!!
Den är kanske rätt meningslös o onödig egentligen, men den e ju så söt.!!
Kan inte riktigt bestäma vilken färg ja ska ha men lime ligger rätt bra till...


Tänk när lilla Ernst kan sitta i den, gud så gulligt.!!!!

Idag har jag ju som ni vet vart hos barnmorskan, allt verkade jätte bra som vanligt.
Hade gått upp 1 kilo sen sist jag va där..
Trodde faktiskt att det skulle vart mer..
Så nu har ja totalt gått upp 15 kilo, herregud inte konstigt att man är trött när man ska bära omkring på 15 extra kilon..
Magmåttet låg på knappt 32 så den hade inte växt mer än 1 cm och det lilla hjärtat låg på 145..
Ska tillbaka till BM nästa Fredag igen och sammanfatta min graviditet..
Kan ju inte annat än att säga att den har vart lugn o skön, är glad för att jag har haft det så lätt..

Något som inte vart så lätt är min arbetsdag idag...
Är verkligen helt slut just nu.!!
Så mycket problem och sena leveranser,arga kunder och bara konstigt folk..
Det har nog vart den längsta dagen på riktigt länge..
Men äntligen tog den slut..
Hoppas att morgondagen blir lite lättare och lugnare, blir dock  en ganska kort dag. 09.30-15.20.
Det är ju dax för föräldrargruppen imon igen så det blir en tidig hemgång.
Ska bli kul att träffa Sanne o Fredrik, tycker vi e dåliga på att umgås.!!!!
Vi bor ju faktiskt bara 2 våningar ifrån varandra...
Får seriöst bli ändring på detta nu tycker jag...

Nä nu är det dax att äta lite middag, idag blir det lax.!!!
Gott Gott.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ja, en bumbo är en bra onödig å framför allt onödigt dyrt. ;-)

Thea som var ett litet knubbigare barn, fick inte ens plats i en sån. Haha.

Så vänta å se vad du får för en bebbe innan du slänger pengarna i sjön på en sån. ;-)

Å ja, vi måste verkligen börja ses mer. Det är pinsamt detta ju.. Å jag ska ju ta vara på mina vänner. HAHA !!

Puss från familjen ovan

2009-01-21 @ 20:54:07
URL: http://ninna.blogg.se/
Postat av: emmeli

miss u Verat !

fixa en resa å kom med lille ernst !!

Pussar från familjen grek

2009-01-23 @ 07:36:42
URL: http://castlewood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0