*29* Stressad.!!

Har ju sånt pill i fingrarna så ja vet inte vart jag ska ta vägen..
Tiden går alldeles för fort nu, jag hinner inte med alla jag ska göra känns det som...
Jag jobbar, städar, handlar, sover.!!!
Men ändå känns det inte bra, är det såhär för alla gravida.?!
Känner att jag har massor att göra på jobbet innan jag kan gå på mammaledighet.
Städar o städar hemma men de finns alltid mer att göra..
Har ju vart i Ullared nu oxå och inhandlat en massa till bebisen, men det känns som att de saknas något ändå..
Sängen och skötbordet har jag fått hem nu, ska bara få ihop skiten..
Limpan var är du när jag behöver dig, du vet att de e din uppgift att fixa sådant ;)
Vagen ska jag hämta imorgon, så jag har ju allt, vad är det då som fattas??
Sover, hmm ja så gott de går iaf, är ju trött efter 10 min jag gått upp...
Men men det blir nog bra detta, får nog lära mig att koppla av lite bara..

Sen har vi ju Sanne som flyttar just nu, vill så gärna hjälpa er om det är något gumman..
Du ska inte tycka de e jobbigt att be om hjälp, du vet vart ja finns och att ja mer än gärna hjälper dig/er..
Du kommer få hjälpa mig mycket sen ;) hehe

Va hos BM igår, magen hade växt 2 cm så nu ligger måttet på 34, hjärtljudet låg på 160.!!
Allt va som vanligt bra, vilket känns enormt skönt och det är fortfarande lika underbart att höra det lilla hjärtat slå där inne..
29 dagar kvar till den beräknade dagen, är inte så nervös men är väldigt spänd över hur det kommer vara..
Ser fram emot förlossningen, vill på något sätt veta hur ont det gör, låter kanske jätte konstigt men det är ju något man aldrig kommer känna igen, om det inte blir fler barn då..
Det kommer ju vara en sån häftig känsla när den lilla väl är ute..
Sen är jag ju så enormt nyfiken på va det bli, hur han/hon ser ut.!
Hade en dröm härom natten att jag fick en liten flicka och hon va verkligen det finaste jag sett..
Kändes som det va något som saknades när jag vaknade, saknade henne på något sett...

Nä nu har jag inte tid att sitta här mer, måste fortsätta städa..
Annakarin kommer hit om en stund...

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Handy-man limpan...

Ja, jag får la komma ner och sätta ihop allt då.! Så att det blir riktigt gjort =P



Kommer förmodligen att få papper om hur det blir, denna veckan. Sen får jag se om det bir nåt möte i februari.. Annars kommer jag ner och är hos dig sista tiden innan Ernst tittar ut..

2009-02-01 @ 17:41:33
Postat av: Mli

Vi saknar ju dig Verat !!

Nu e det snart dax =)

Skall inhandla något fint till lille bebisen letar för fullt, men vet ju inte om det blir en ernst eller en erna ;P

Vill krama dig med bebis magen..

PUss från oss

2009-02-02 @ 10:17:48
URL: http://castlewood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0