*26* Tack.!!

Igår kom Madde och hämtade mig efter jobbet.
Fick jätte fina blommor när hon kom, kände på mig att nu är det något på gång..
Kom hem och det sitter fullt med ballonger på min dörr, Carro står och lagar mat.!!
Massa fina presenter på bordet...!
Alcoholfri champange har dom oxå fixat...

 

Tack så jätte mycket tjejer, ni e underbara.!!!
Det värmde mycke i hjärtat..

Fick lite kläder och en mössa till bebisen, presentkort på babyproffsen, nappar, bitring, tvättlappar m.m
Sist men absolut inte minst.!!
En BUMBO.!!!!!!! :)
 
Så glad blev jag, den e ju så söt att jag vill ha en till mig själv...



Mina fina blommor.!!

Tack igen, jag är enormt glad att ni finns i mitt liv.!!
Älskar er båda.!

Puss o kram




 


Kommentarer
Postat av: mli

grattis till bumbon !!

Kommer presenter härifrån snart med !

Vi älskar å saknar dig !!

puss

2009-02-03 @ 19:20:44
URL: http://castlewood.blogg.se/
Postat av: Caroline

:) allt för våran gooooosi Catja puss puss

2009-02-03 @ 22:02:17
URL: http://carolinezivec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0