*21* Nu är allt tvättat.!!!

Idag har det vart en lugn dag, städat och fixat lite här hemma..
Men de va väl inget nytt..
Eftersom jag inte fått min tvättmaskin installerad än så har ja vart hos Carro hela kvällen och tvättat alla bebikläder.!!
Så nu kan jag packa min BB-väska så att alla som tjattat blir nöjda.! ;)
Men vad ska man packa??
Har verkligen ingen koll på vad man ska ha med sig..
Men men de blir nog bra med det som åker ner i väskan...

Fick även lite byxor av Carro som hon inte kan ha längre.. *För stora*
Men på mig sitter dom som handen i handsken...
Ja vill inte va tjock längre.!!! :(
Men snart blir det ändring på det, har satt mitt mål för hur jag ska se ut så det är bara att kämpa tills man är där.!!
Har ju vart där innan så det ska vi nog klara av igen hoppas jag.!

Jag måste skaffa mig en blatte.!! Hahaha
Tack för en trevlig kväll Carro & Malli..
Nä nu måste Nils gå och kissa.! ;)

Sov så gott alla underbara.

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOOOOOOOOOVE YOU!!!

2009-02-09 @ 13:26:41
Postat av: Sanne

Gumman, min väska var över packad sist. ;-)

Det räcker med lite kläder till bebben, å du kommer inte behöva några direkta kläder, man trivs gött med sina nät-trosor å sin sjukhusrock. ;-) Hehe.

Nää, men ta med dej ett par mysbrallor å nån go tröja. Ett par tofflor kan vara gött oxå.

GLÖM INTE LÄPPSYL !! Man blir snuskigt torr om läpparna av lustgasen.

Sen saknade jag schampoo å balsam på BB, men det bestämmer du ju själv. Tandborste å tandkräm..

Mkt mer behöver du inte. Å det mesta löser sej. ;-) Vi kan komma å lämna om du saknar nått. ;-) Hehe.

Älskar dejj. Puss

2009-02-09 @ 14:42:21
URL: http://ninna.blogg.se/
Postat av: mli

glöm inte mössa till bebisen ! det är viktigt den vill dom att man sätter på direkt när dom kommer ut eftersom all värme smiter ut där.



Ah snart komer en bebis !!

Pussar miss u

2009-02-09 @ 16:29:58
Postat av: Anonym

du nu har jag läst att du tvättat minst hundra gånger. Ta ett kort på din fina mage å lägg upp så man kan va lite sotis =)

2009-02-18 @ 15:29:14
URL: http://castlewood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0