*11* 2 dagar kvar på jobbet.!

Hur ska jag klara detta?
Började nästan gråta på jobbet idag när ja tänkte på att det är bara 2 dagar kvar där..
Va ska jag göra utan mina underbara kollegor i ca 1 år?
Kommer ha massor att göra, jag vet.!!
Kommer ju vara med min underbara bebi, *weeiii*
Men jag trivs ju så enormt mycket med er runt omkring mig varje dag..
Vem ska ja terrorisera på dagarna nu när jag inte har lilla kakan eller Annakarin att vara bitter på. Hahaha
*Jag är inte bitter* ;)

Igår va blev jag bjuden på jätte god middag hemma hos Carro.!
Drack te och tittade på Andra avenyn, hade en riktig myskväll..
Ernst har blivigt lovad en moppe när han fyller 15 och en bil när han fyller 18. ;)
Carro måste muta magen för att få en liten spark och tro mig det sparkades vilt när hon började lova massa saker.!
Hoppas för din skull gumman att h*n inte kommer ihåg detta när h*n kommit ut, annars blir du fattig.!!

Jag ska till Cypern!!!!!!
Ska bli så underbart att komma bort, komma till lite värme.!
Men det bästa med resan är ju att få träffa mina älsklingar.!
Saknar ju er så sjukt mycket nu..
Hade ju velat ha min Reser här nu när ja e tjock..
Den 22 Maj bär det av med lillen och Limpan..
Achilles ska ju döpas när vi är där oxå, ska bli enormt kul..
Stackars Theo som får stå ut med oss alla bara ;)

Dax att ta ett bad nu innan jag ska mysa ner mig i soffan...

Puss o Kram

                                                                                       



Kommentarer
Postat av: Caroline

ja det får vi väl kanske hoppas på då!! Men jag ska nog kunna samla ihop några slantar så h*n får en moppe iaf :P så fattig får vi väl inte hoppas att jag är om 15 år! puss puss

2009-02-20 @ 16:25:45
URL: http://carolinezivec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0