Helgen.!

Har haft en trevlig helg med mina små flickor...
I Fredags kom Sofia & Carro över en sväng på ett glas vin..
Eller Carro kanske drack lite mer än ett ;) haha
Det va enormt kul att ha båda dessa tjejer på samma ställe, Sofia e nog mer vild än många andra.
Trode där ett tag att hon skulle slå dig Carro, men du toppar nog den listan ett tag till.
Kändes lite som om vi va tillbaka i tiden ca 9-10 år, jag skrattade så mycket att ja fick ont i magen.
Att umgås med Sofia igen är underbart alla minnen vi har o alla galna saker hon kommer ihåg som jag tydligen förträngt. :)

Lite bilder från vårat mys

  

Sofias historien om Jake fick mig nästan att trilla av stolen ;)

  

Ser ni vad vi liknar?

 

Sofia hade fixat lite tatueringar åt oss ;)
Och själv klart fick männen i våra drömmar även sina namn inskrivna. Haha



Varför det nu stod Aders på mitt bröst vet jag inte riktigt men de e ju ett fint namn ;)
Kvällen slutade bra alla överlevde även fast Carro inte riktigt trodde hon skulle gört..

Lördag blev lugn o mysig här hemma med Carro, Limpan, Matilda & Nicolette.
Lite middag lagade Carro till oss alla, satt o pratade o hade trevligt..

Idag Söndag klev vi upp vid 10 och började plocka lite här hemma tills Carro ringer o frågar om vi ska ta en promenad..
Underbart.!!!
Det va så skönt att vara ute idag, perfekt väder för en lång promenad.
Vi va nog ute i 1½ tim tror jag..
Även vi kan vara hurtiga ibland, tro det eller ej.

  

Såhär ser det ut när man bor på landet ;)

När vi va ute förut o gick förbi alla fina hus så började jag längta jätte mycket till att ha mitt egna.
Att ha en stor fin trädgård och en underbart altan...
Inte störras utav grannar och ingen att ta hänsyn till heller..
Bara ha sitt egna lilla ställe..
Men de får bli ett mål, något avlägset just nu men vem vet jag kanske träffar Mr Right snart o skaffar dom 3 V:en haha
Imorgon ska jag iaf på visning av en lägenhet, hoppas hoppas att den är fin och att jag isf får den.,
Det hade vart det perfekta nu..!

Nu missar jag filmen jag ville titta på ju..
Time to go.

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0