Börja ordna sig..

Nu va det allt längesen som jag skrev något här..
Får ta och skriva några rader så mina fans på cypern inte känner sig så uppdaterade. ;)
Det är för dig Emmeli..

Det har hänt mycket sen sist..
Vart uppe i Eskilstuna  o bara haft det bra, hade ju Thilos dop där uppe i trädgården den 14/6
Tyvärr va ju inte vädret det bästa men som tur var hade vi ju partytält från dagen innan då mamma hade sin 50 års fest..
Hela släkten och även mina underbara vänner kom upp för Thilos skull..
Super bra präst och det hela gick smärtfritt, Thilo sov framtills dess att det va dax att bada huvudet, vaknade upp o tittade mest runt omkring sig och undrade vart alla människor kom ifrån o varför han hade vatten i pannan.
Så duktig min lilla kille.
Mattias och hans familj kom, första gången farmor o farbröder träffade honom och dom va så glada att äntligen få hålla i honom dom korta stunder Mattias lät någon annan göra det..
En underbar pappa va han även denna dagen..
     

Tyvärr, har han inte vart så aktiv sen dopet och därmed inte träffat Thilo efter det..
Jag har försökt men inte fått någon respons, skickade tillslut ett brev till Mattias och förklarade lite hur jag känner och att han får göra ett val om han ska finnas för Thilo eller inte för det är onte okej att höra av sig när det bara passar honom.
Fick ganska snart efter det ett samtal där han bad om ursäkt för att han inte hört av sig..
Vi pratade ganska länge och det kändes bra efteråt, svårt att lite på något innan jag sett en förändring men vill så gärna tro honom när han säger att han vill vara en del av Thilos liv han vill vara den perfekta pappan..

Nu är det 1 vecka sen vi pratade och han har hört av sig ett antal gånger så ara det är ju framsteg, hoppas att det fortsätter så nu bara..
Han har pratat med sin tränare och kunde få ledig i September så förhoppningsvis sitter han här snart med sin son i sin famn...
Den synen är underbar, jag blir helt varm när jag tänker på det..
Thilo är värd att ha en familj och släkt som vill dela hans framsteg och utveckling..

Har vart ute för första gången på 1 år nu oxå. ;)
Det blev en riktigt trevlig kväll, började med middag på Bryggeriet med Carro.
 

Nästa stop blev Rose & Crown med Morgan ;)
 
Och även en glad Håkan trillade in efter U2 konserten..
Dock hann vi ej fota honom, ni vet ju hur han är ;)

Träffade Daniel som efter några öl följde med ner till Dubliners där det tillslut kom till en massa människor.
  

Detaljerna under kvällen och natten håller jag för mig själv hahaha
Men kan säga att de va fruktansvärt trevligt..

Nä nu är det dax att sova..
Lägger in lite fler bilder innan bara.

     

Sist men absolut inte minst.!!!

Världens bästa Thilo.!!
Älskar dig så enormt älsklingen..

Sov gott.!


Kommentarer
Postat av: Maddeliska

jag är kär i er..

2009-08-17 @ 08:56:25
URL: http://lifeofmadelene.blogg.se/
Postat av: Caroline

Millie Billie. Underbara Bilder Hahahaha.. Love U

2009-08-17 @ 09:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0