Lycklig.!!


ÄNTLIGEN!!!!!!!!

   

Det känns så fruktansvärt bra just nu det värmer i mitt hjärta.!!!!!


Blir bara lite bilder i detta inlägg..


Thilo trivs bra i Theas famn..
Hon är så duktig.!!


 
Thilo med bästisen Tonni.!!!

    
Måste ju matcha nappen med kläderna ;)


Finaste killen i världen, såhär pigg och glad är han tidigt varje morgon.!!!!

Älska är inte tillräckligt starkt ord för att förklara hur mycket ja känner för min son.!!!
Jag har fått det finaste man någonsin kan få, du är värld allt.!!!
Nu vet jag att det inte bara är jag som känner så.!!!

UNDERBART.!!!!!!!!


 


Kommentarer
Postat av: jennifer

gud vad lika dom är catja...förstår det känns bra att han sett sin son=) tycker du är en riktigt bra mamma också.



kram jennifer

2009-05-01 @ 13:55:58
Postat av: Sanne

Tänk att jag fick vara med vid första mötet mellan far å son. :-D

Känner mej faktiskt lite stolt. ;-)



Så fina killar vi har.

Dom är för söta.

Å min stora prinsessa, så duktig.

Hon tjatar om Thilo hela tiden. ;-)

Hehe.

Glöm inte att vi älskar dejj/er å att vi alltid finns. Puss från oss ovan. ;-)

2009-05-01 @ 14:06:56
URL: http://ninna.blogg.se/
Postat av: tant!

Go unge.. vill du ha en liten ko puss puss puss puss ;)

2009-05-03 @ 14:46:11
Postat av: helena

Åh va kul o e bilder på far o son!

skitfina bilder på alla kidsen :)

Ses ikväll kanske! Kram

2009-05-03 @ 19:36:42
URL: http://helpyourselfish.blogg.se/
Postat av: Maddeliska

kom hem nu.. jag saknar er sååå mycket!! saknar ju dig mer när jag vet att jag inte kan träffa dig!!

love you!!!

puss och kram

2009-05-18 @ 17:17:08
URL: http://lifeofmadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0